Saturday, November 8, 2008

继续... 回想~~



菁, 果然是慢功出细货哦!!!!
看了你的"回想过去"真得让我回想很多我们的过去!!
尤其是段无家可归的日子....
我们的感情也是在那段时期变得更深厚!!!

当然,还有收容我的~~凤双!!!还有他的室友~Lin Nee...
因为,你的收容....
更让我认识了我生命中的重要人物~~~
哈哈哈哈!!( 有点恶心....)
在同居的日子里,
我们常常一起聊心事...
然后,俩人就会抱着一起哭!!

更奇妙的事,你们都是group2的,而我却是group6的!!
但我们却常常聚在一起!
感情远远比在同组的同学来的好!!

佩玲,更是我们学习的榜样!! ( 其实抄袭比较多!哈哈!!)
更因为你的关系,
我才认真的, 努力的读书!!!
还好,成绩不是很烂!!
不然怎么可以和你称姐道妹咧?!!

晓秋,五个当中,你是最斯文的!!
有时我还会担心你会受不了我的"豪迈"
哈哈哈哈!!!
还记得你之前都说,我们都双双对对的,
你会很羡慕....
但,没想到哦,
你竟然是我们当中,最快找到幸福的!!!
而且还做了少奶奶!!
羡慕死了!!!

虽然,现在我们都在不同的地方,
我想感情是需要联系的,
所以,记得要常在这儿分享现况哦!!

朋友,认识你们真好!!

You All Are My Real Top Friends,

Friendship Forever!!!





Posted by: Molly ^^~

3 comments:

Tammy said...

molly~~ tis blog is wrote by you?? hahahha...sure~~ cos i am the one who live with u b4.kekeke...really nice post. let me recall back my sweet memorable moment!! thank you so much~~ i am so great that have you all as my best friends forever lasting!! muakz.... molly...try to dig out something and let my memories going through them~~ i am loving to....

** 与众不同的五朵金花 ** said...

molly, who said i am the most 'si wen' one. ...

Molly Tay said...

jess, definitely u r the most "si wen" i mean in voice tone... & v all talk so loud especially me... peggy always complaint me talk so loud heheh