Saturday, November 8, 2008

Let's ch33r UP our Frienship 5ever!




相识真的是一种缘份!
在大海茫茫中,从一个陌生人到认识成为朋友到最后成为了好朋友真的是很难得…
在我生命里,小女子我很庆幸认识到你们四位好姐妹:
Jess..Molly..Tammy..Peggy

还记得Jess是我在拉曼学院第一个认识的朋友,更巧的是我们俩都性’’何’’也是’’客家人’’叻..很巧吧?呵呵呵…..不晓得是不是我们俩的祖宗一样 (哈哈…)我们俩蛮谈得来也蛮有默契的…久而久之我们就常常一起上下课..一起温习功课..一起吃饭..一起逛街谈心事…..
Molly还记得我们怎么认识的吗? 想起来真的蛮好笑的..她是我的邻居起初看到这女生我总觉得她的穿着和普通一班女生不一样,那是她很喜欢穿一些比较宽松的衣服..不会难看反而有她自己的style!认识她久后才获知她是个蛮happy go lucky的女生..和她一起聊天蛮自然蛮舒服的*_*我还记得她很常无家可归还好遇上我这好好人..多次收留个可怜的流浪汉哦对不???嘻嘻…
每当你在我家过夜时,我们俩都会互谈心事你都很感触..还常常埋冤我房间里有催泪济!哈哈~~~
…..Tammy我们也是在Group 2认识的哦~刚认识你的时候我心想这女生皮肤怎么这么好呀..白里透红的真的羡慕死人+_+在我们五个人当中虽然你不是最’’老’’的一个,可是你总是像我们大姐似的很多事情你都会帮我们办妥不晓得你还记不记得我们给你一个踔号为’’mummy’’呵呵…..
真的很抱歉和paiseh~ my lovely Peggy!我和你是怎么认识的我竟然没什么应像了..是通过朋友介绍的吗?说真的还未认识你的时候总觉得你人串串的..不过呢..认识你之后才获知你人’’傻傻’’的啊哈哈~~~很爱讲`读书很棒`人漂亮!傻婆..还记得有一次休息时间我们一起在canteen 2吃东西,坐你对面有个男生蛮帅的你’gap’他反而最后被人’gap’的是你..他还追你蛮长的路还献你一枚玫瑰花对吧?好险叻…没办法啦~人漂亮总是讨人喜爱喽^_^

好怀念我们曾经一起经历过的点点滴滴~~~~~


Posted by : eric@

3 comments:

Molly Tay said...

ching, not sure whether u finish the blog or not. but i help u click the publish post. if u wan to continue, then u just click 'edit' to continue ya...

Tammy said...

hahaha...so nice that all of you just remind me..just recall out my memory. sometimes i am thinking what i alw lost my sweet memories~~when i want to recall something back..just cant remember. haiz... sometimes i hate myself. becos i really have "memory lost" symtoms.

luckily...thru tis blog, you all make me happy that "my memories still alive..." what kind of cheerful moment~~ muakz..i love you all.

** 与众不同的五朵金花 ** said...

ching, it's a sweet blog.
you just remind me of those good times in college. times fly faster than our expectation. and now we are aheading to the different direction. how i wish we can have another chance to meet up and gather again. sorry that i cant catch up with you guys after my wedding dinner. i am sure you girls had a touching sharing on that night.....