Wednesday, November 26, 2008

BB Cream!!

姐妹们,你们听说过BB Cream吗?

BB Cream Blemish Balm的缩写, 在医学美容上的,就是伤痕保养霜

当初的研发就是為了提供給雷射治疗的人來使用,

一般人雷射后悔出现剝皮或脫皮的狀態, 因此涂抹之后,

会让皮肤再生,不只修饰伤疤,更有保养的功能!

现在则是韩国女星的裸妆圣品!!

想知道更多可以游览www.skin79.com

http://shop.kennethzone.net/2008/07/16/super-beblesh-balm-hotpink/


今天,我想和你们分享这只超人气的产品!!





我很喜欢它肥肥圆圆的瓶装,
而且是很时尚的粉红色!!
再加上它号称有防晒(SPF25), 美白,及防皱三大功能,
所以,我就托朋友买了一瓶!!
姐妹们,25岁以上就要注意皱纹保养哦!!


警告!! 以下的照片可会应起反胃,
肠胃不好的你就不要往下看了!!!



。。。



。。。



。。。




是的,这就是我脸部不大特写,
也是我的第一次。。。

天啊!!!



这真的是我得脸吗??
连我都不敢相信!!!

算了,身体发肤授之父母!!
勉强的,还是要谢谢阿母,阿爸啦~~~


好了啦~~说回那个脸!
左边的就是我那天生不怎么丽质的脸,
凹凸不平可以媲美月亮的表面。。。

右边的则是永了BBCream,
洞洞还真的填平了!
还不赖!!!

涂上后,感觉不错,
有滑溜溜的感觉,
而且还蛮控油的!!

这是我的分享,
希望大家就可以美美水水的!!!

Posted by: bad skin Molly =(




1 comment:

Tammy said...

molly~dont said your skin so bad. may be after this BB cream, your skin become nicer! then u no need worry again, right??

as you said, the BB cream is really effective, then you should try it one by one. i mean that actually using any cream of any product, we need to use one set. because their formulation is under same company. if you use night cream for XXX product, but toner for SSS product, i think not really effective for your skin application. right? hehehe..this is my opinion only. anyway...if really can find a brand suitable for your skin, you should continue to use it. ok??

Good luck~ this brand may a good brand? then we all waiting for your opinion after 2 or 3 months. hehehehe...

ganbate kudasai~~

miss you ~~

love u ~~